Re: [OT] Feedback (era Re: Algú vol col·laborar en aquest projecte?)

dins la frase (si li cal alguna matisació) per a què tingui tot el
sentit i es vegi el més natural possible.
A la inmensa majoria de casos, la traducció literal (retroalimentació o
retroacció) sobrecarreguen per al llenguatge popular, el del/es usuàries.

I d'altres termes, també parlaria del GamBas com a programari i del
BASIC com a llenguatge.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 20/1/21 a les 6:24, Joan Baptista ha escrit: