Re: Algú vol col·laborar en aquest projecte?

Jo estava a punt de dir que estava d'acord amb l'opinió d el'Ernest
sobre el missatge del Leopold, però llegint el teu missatge, Àlex,
entenc que la direcció correcta és la de no pressuposar la pell dura
sinó forçar-nos a ser amables...

També vull posar en valor, però, malgrat la millora que comenteu sobre
la positivitat, la feina del Leopold, que de fet és qui ha fet uns
suggeriments més útils per en Baptista, si no te en compte les
asprors del missatge. Jo, que no he fet l'esforç de mirar ni el codi
d'en Baptista (no sóc programador) entenc que el que diu en Leopold va
en la bona direcció... Però és només un suggeriment, es clar...

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Tue, 19 Jan 2021 09:14:51 +0100
Alex Muntada <alexm@debian.org> va escriure: