Re: [OT] Feedback (era Re: Algú vol col·laborar en aquest projecte?)

Retroalimentació?

Pd.: respecte al teu comentari, Adrià, de ma esquerra, motivació
d'equips, etc.: molt d'acord. És un àmbit en el que jo mateix he de
millorar molt, però trobo que paga la pena anar en aquesta línia i no la
contrària, per començar, fent-ne proselitisme, etc.

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi