Re: Algú vol col·laborar en aquest projecte?

Hola Joan

> El objectiu de Tria S.O. 1.2.12 (tant la versió per Windows,
> com per GNU/Linux) es ajudar al màxim de gent possible de tot
> el mon a descobrir i utilitzar GNU/Linux (preferentment Debian
> o derivats, però he volgut donar el màxim de llibertat possible
> a qui utilitzi el programa) recomanant els sistemes operatius
> d’escriptori (privatiu, lliure i fins i tot un de cada) que
> poden provocar el millor rendiment a qualsevol pc que tingui
> menys de 25 anys d’antiguitat, tant si es tracta d’ordinador(s)
> molt potent(s) com si no.

Aquest correu[1] m'ha fet pensar en el teu programa perquè parla
de tenir una eina que després d'examinar el sistema t'indiqui
quina imatge de Debian et convé més (la que conté non-free o la
que només té drivers lliures) i a més a més que descarregui i/o
copiï els drivers necessaris perquè es puguin instal·lar amb el
mínim d'esforç.

Per tant, sembla que un programa de recomanacions sobre què et
convé instal·lar per tenir una Debian funcionant des del minut
zero podria ser de molta utilitat.

Amb això no vull dir que hagis de canviar el teu programa o que
l'hagis de fer més genèric per encabir diferents criteris de
recomanació. Només ho comento perquè es posava en dubte la
utilitat d'un programa de recomanació per a Debian i en aquest
fil llarguíssim sobre la dificultat d'instal·lar Debian sense
els drivers necessaris ha acabat sorgint una idea molt similar.

Salut,
Alex

 [1] https://lists.debian.org/msgid-search/CAKTje6FB_m7n3Gx8cy1pb4M3WW2T8W8yZooRE0OPOBKZ4UuO2g@mail.gmail.com

--