Re: Algú vol col·laborar en aquest projecte?

Hola Leo

> [...]
> fil: moltes vegades podem saber molt d'un tema però molt poc
> d'una altre.

> Jo n'he demanat un munt.

> Uff, em sembla que aquí es barregen moltes coses. Si m'ho
> permets, amb tot el respecte del món et diria que:
>
> - Puc entendre que si fas alguna cosa i ho poses a la comunitat
> tinguis ganes de tenir un cert "retorn", però la comunitat no
> està obligada a fer-ho. Si ho fas és per que "vols". Ningú
> t'obliga. Per altra banda, tampoc ningú té l'obligació
> d'utilitzar el teu programa, ni de millorar-ho.

Has començat molt bé mirant d'empatitzar amb en Joan, fins i tot
posant damunt la taula que ningú té cap obligació. Però després
has canviat el discurs i s'ha tornat més negatiu.

No és coherent dir «amb tot el respecte del món» i després treure
la destral. El respecte s'ha de demostrar amb fets.

Pel resum que fas al final entenc que les teves intencions són
bones. És a dir, no només estàs criticant la feina d'en Joan i
qüestionant les seves decisions i resultats sinó que creus que
tindria més èxit si enfoqués el projecte des d'un altre punt de
vista, fent canvis significatius en el codi i la metodologia de
treball (tot i que no em queda clar si també li has ofert ajuda
per fer aquest canvi).

> T'he dedicat una bona estona. No em mal interpretis si he estat
> dur. Has demanat ajuda i he intentat explicar-me el millor
> possible.

En canvi aquí tu mateix reconeixes que potser has estat dur.
Amb això, acceptes que potser la teva resposta no serà el que
demanava en Joan, tot i que ell ja havia esmentat que havia
rebut feedback d'altres persones que li deien el que havia
de fer i no era el que buscava.

Encara que en el fons potser estigui d'acord amb tu en algunes
de les observacions que has fet, la forma en què les has fet
em genera mal esperit, sobretot tenint en compte que les has
fet públicament en aquesta llista. Em preocupa que hi hagi
persones (com el mateix Joan) que deixin de fer preguntes i
de demanar feedback dels seus projectes o idees per por als
comentaris que facin alguns membres d'aquesta llista.

Amb això no vull dir que deixeu de respondre i opinar; el que us
demano, si us plau, és una mica més d'empatia i comprensió cap a
la diversitat de persones que conformem aquesta comunitat.

Salut i moltes gràcies,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀