Re: Píndoles de DebianCat

Bona iniciativa.
Em servirà per aprendre una mica de què va això del Git. De fet, a
l'estiu va haver-hi una petició d'ajuda per a la traducció i em vaig
quedar a les portes per desconeixement de l'eina. Ara, que
"m'obligueu" a entrar, ja no tindré excusa.

Toni Mas

Missatge de cubells <vicent@vcubells.net> del dia dj., 14 de gen. 2021
a les 19:30: