Algú vol col·laborar en aquest projecte?

Benvolguts i benvolgudes usuaris i usuàries del nostre estimat Debian GNU/Linux:

Llegeixo i gaudeixo aquesta llista de fa bastants anys i tinc clar que ni soc dels que mes ni dels que menys sap d’informàtica i telecomunicacions, ni de Linux, ni de Debian dintre d’aquesta llista.

Aquesta es la primera vegada que escric demanant ajuda, ja que em dol molt portar mesos sense trobar gent que ni provi, ni utilitzi ni millori el millor programa que mai he fet i faré a la meva vida, que tot i tenir clar que no es cap gran meravella, si considero que el objectiu d’aquest programa es digne d’una mica mes d’atenció i feina (promoció, fer un manual, actualitzar versions de sistemes operatius, traduir a mes idiomes i/o qualsevol altra cosa) i per això avui he decidit que potser algú d’aquesta llista em pot ajudar, encara que només fos posant-me en contacte amb algú a qui li podria interessar.

El objectiu de Tria S.O. 1.2.12 (tant la versió per Windows, com per GNU/Linux) es ajudar al màxim de gent possible de tot el mon a descobrir i utilitzar GNU/Linux (preferentment Debian o derivats, però he volgut donar el màxim de llibertat possible a qui utilitzi el programa) recomanant els sistemes operatius d’escriptori (privatiu, lliure i fins i tot un de cada) que poden provocar el millor rendiment a qualsevol pc que tingui menys de 25 anys d’antiguitat, tant si es tracta d’ordinador(s) molt potent(s) com si no.

A https://tria-s-o-1-2.sourceforge.io no només hi trobareu els 2 programes i el codi font (unes 1.000 línies aproximadament, tant codi Visual Basic com codi Gambas) sinó també els documents que vaig crear prèviament per poder començar a programar.

Gràcies per el vostre temps i disculpeu per no saber explicar-ho mes breument.

Joan Baptista
joanbaptista@gmail.com
Tel. 665 245 561