Re: Píndoles de DebianCat

Doncs, si pot servir la meva engruna per pujar-te un dècima de grau
l'ànim, t'envio una afectuosa abraçada telemàtica... Te les mereixes
totes :-)

Debian és un projecte molt xulo, que funciona en el dia a dia... I
potser també en cal, a la comunitat, una mica de pedagogia en la línia
del que comentes... De o bé fer crítica constructiva (aportant, si és
possible, treball) o bé muntar o engrescar a muntar alternatives
millors!

Ara el que estic és expectant per quan comparteixis això que estàs
barrinant!

Salut a tots i gràcies per les contribucions!

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Tue, 12 Jan 2021 15:55:06 +0100
Alex Muntada <alexm@debian.org> va escriure: