Re: Píndoles de DebianCat

On Fri, Jan 08, 2021 at 09:34:58AM +0100, Narcis Garcia wrote:
> La iniciativa em sembla ben bona, però no entenc massa bé el
> plantejament de la interfície GitLab.
> No seria millor amb una eina dedicada a la publicació d'articles
> divulgatius?

Bé, a banda que d'aquesta manera s'està usant la infrastructura de
Debian i ningú ha d'administrar res (imagina't, fent còpies de
seguretat del MySQL ens trobaríem els problemes que descrivia
l'Orestes amb les dates ;-) t'obliga a conèixer que existeix
Salsa i qui sap si et pot fer picar la curiositat d'aprendre a usar
Git si no en saps. I ja que estàs allà, potser t'animes a crear-te un
usuari, i a mirar els repositoris que hi ha, i qui sap, potser a
col·laborar en algun…

No sé si m'explico.