Re: Píndoles de DebianCat

On Fri, Jan 08, 2021 at 09:29:48AM +0100, Àlex wrote:

> Trobo que és molt bona iniciativa, però no sé amb quines píndoles podria
> contribuir. Els conneixements que tinc més que ser de Debian són de
> Linux en general.

Si t'hi fixes hi ha un article que explica què és "Debian Social" [0]
i no va gaire més enllà. Amb això vull dir que està pensat per fer-ne
difusió, està en català i parla de Debian. No cal res més.
Pots proposar temes, millorar els ja existents, etc; hi ha moltes
maneres de participar-hi i no totes elles passen necessàriament per
tenir uns grans coneixements tècnics.

En tot cas, no et treguis mèrit que coneixements en tens, que ens
coneixem :-)

[0] https://salsa.debian.org/debiancat-team/pindoles/-/blob/master/content/que-es-debian-social.md