Re: (deb-cat) Sense PHP 8 a Debian 11 ?

El 8/1/21 a les 8:58, Àlex ha escrit:
> Bon any nou per tothom.
>
> Com dius, a inestable PHP ja és proporcionat per php-7.4 i php-8.0, a
> escollir.
>
> Segons com sigui el procés de congel.lació, que no entenc del tot però
> està prou explicat a
>
>    https://release.debian.org/bullseye/freeze_policy.html
>
> sembla (-seria un canvi gran?-) que si no entra abans del 12 de gener
> potser ja no entra.
>
> Pero si php-8.0 no entra a estable, crec que es pot tenir repositori
> estable i utilitzar paquets d'altres repositoris testing/inestable.

> [...]

La meva experiència instal·lant paquets de Testing en una instal·lació
Stable és bastant dolenta: Potser funciona el primer mes en què ambdos
repositoris s'assemblen, però amb el temps estàs instal·lant realment
paquets de Debian 12 sobre Debian 11, els quals tenen dependències cada
vegada més diferents, i has de malmetre la resta de sistema Stable.
Crec que Backports té millor orientació per això, però és clar, s'ha
d'haver empaquetat expressament.