Re: Format de data incorrecte de «ls -l»

Hola Joan i tothom,

On Sat, Dec 26, 2020 at 10:16 AM Joan Montané <jmontane@gmail.com> wrote:
> Això seria equivalent (si es volgués fes que al canvi arribés a
> tothom) que canviar els valors associats a %b (mesos abreujats).
> No m'agrada perquè trenca l'alineament amb el CLDR i perquè canvia les
> abreviatures dels mesos que s'usen arreu.
> Té el punt positiu (el gran pro) que facilita la presentació en
> columnes en els programes de terminal, cert.

Com s'ha de comprovar l'alineament amb el CLDR ?

Em sembla que tenim diferents punts de vista degut a que fem servir
diferents nivells de Debian, els meus sistemes son unstable i aquest
canvi és satisfactori.
Abans "ls -l" posava sempre la preposició "de" i no deixava veure els
noms dels mesos, amb aquest canvi el llistat de directoris amb format
llarg es presenta correctament.

> Aprofito i amplio la solució per a "date" que he comentat en el correu anterior.
>
> En el mateix fitxer "/usr/share/i18n/locales/ca_ES" que es comenta més
> amunt, caldria canviar la línia:
>
> d_t_fmt    "%A, %-d %B de %Y, %T %Z"
>
> I posar-hi:
> d_t_fmt    "%A, %-d %B de %Y, %T"
> date_fmt   "%A, %-d %B de %Y, %T %Z

aquest canvi que proposes ja s'ha fet al ca_ES de unstable.

> Bones Festes!
Bon nadal i Feliç any nou 1

Jordi Pujol