Re: Problemes amb automysqlbackup combinat amb un "locale" en català

Hola,

Sembla que ja està encaminada la solució però volia aportar la meva opinió:

Per a mi és un "bug" d'aquest script ja que no hauria de suposar que les dates no tinguin espais si s'han d'usar en nom de fitxer ja que un nom de fitxer pot contenir-ne, d'espais.

Potser es pot reportar un bug al creador del script i fins i tot fer una proposta per resoldre'l, "escapant" el nom de fitxer.

Salutacions,
Josep

2020-12-20, 10:40 (+0100); Joan Montané escriu:

Gràcies per l'aclariment.

Salutacions...Josep