Re: Resultat de la trobada

El 12/12/20 a les 20:22, Adrià ha escrit:
Hola,

ja s'ha acabat la trobada remota que hem impulsat des d'aquí.
En primer lloc, donar les gràcies als assistents per les aportacions
fetes.
Dit això, i tal com estava al programa, hem debatut què ens agradaria
trobar a DebianCat i m'agradaria compartir les notes que he agafat
per si algú hi té interès: estan a la pàgina de l'esdeveniment, a
l'últim apartat:
https://wiki.debian.org/LocalGroups/DebianCat/2020TrobadaRemotaTardor

Espero que tant les notes com les trobades siguin d'utilitat.

Ostres! M'havia fugit del cap completament!

Espero que hagi anat bé, i esper recordar-me'n per la propera ocasió :-/