Re: fsck amb raid1 + lvm

Hola Àlex i companyia,

El raid + lvm està muntat amb l'instal·lador d'una Stretch que ha passat a Buster i poc més. Jo tampoc tinc experiència amb lvmraid.

A continuació, la captura que vaig fer per si algú en treu més informació.

https://lh3.googleusercontent.com/MVklyTTBM3KWcLjLVO1dR6MJPQAOzd24S-TQ2dnwwOyWpYDuGm2yi59MDH_PzTjI_X1vDkkPKbrp1daxHUNOx6T0LOzFxLtjUYflKiuVXSEVuU1iSGkzfRAI-H_Sf3A3yEwT2ToIXg2HyuWU9jtmoGpBB0I0BOF7feui5w4Z-4pifZYW1L0LC27BgvGTEEK5-qW8zn_wt-woEKd037aj5NUjHCN0XULxmAkN0w2iO1tdcJO373Br080snDsXGyzkFG0qt3CrCqm63f42XbJCkUPEbI_02cWlv60OdT97JinvNlZBgD8aorORcvEGD3f_oG2LxF67ksBjogi3sQsVfBWeRBYWEYCS9cwOHJLmFKTiO4YI61R7Kv6ANbQVcI6P5gUDlHhpY566khi_la2jcCLoFjY5foTuuH1FbQ-1szS5QLt01sKkvSvyIuK4y4Ox0sYMd7VXDCKV1t_ZtnTK4tdoulLBcKNbkPhP9KQBKHWdGhTeL_KcbAtP5YUh3xA8uaWwleeEpuerU3xfYpW0a-TS5iFUp4XWNoEhDzaYBVzDS8oMjYqgjLeelCZzjXGw5qaQ8K6OnioSNQemfsWU3rnMoW8j57zRC9HUgXE6SeMJazaBu0IBl2zcMZFTQIBtGoTWrf6nVz391iE378FYfztoeMkMTw3Xk2F3_twbGj1y4v4U2yKxU5sLpQRqgTU=w495-h880-no?authuser=0

Missatge de Alex Muntada <alexm@debian.org> del dia dc., 9 de des. 2020 a les 10:28:
Hola Lluís

> la pregunta és si algú s'hi ha trobat i perquè el fsck em diu
> que ja ha corregit tots els errors i quan torna a arrencar en
> torna a trobar en inodes diferents, etc ...

Jo no m'he trobat mai en la situació que comentes, tot i haver
gestionat durant una pila d'anys força servidors amb mdadm en
RAID1 i amb LVM per als volums. En aquests anys vam tenir una
pila de discos avariats i alguns talls de corrent que el SAI no
va poder gestionar, però no recordo un escenari com el que tu
descrius.

Pensant-hi una mica se m'acut que potser la diferència en el teu
cas sigui si el RAID1 el gestiona lvmraid enlloc de mdadm? No
tinc experiència amb lvmraid, així que no et puc dir si els trets
van per aquí però és l'única diferència que se m'acut que podria
haver-hi entre la teva experiència i la meva.

Salut i records!
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀