Re: fsck amb raid1 + lvm

Hola Narcis

> C) La controladora de placa o del mateix disc o la memòria RAM
> produeix corrupció de dades al desar-les.

Això em recorda que, a la feina, al principi de tenir servidors
linux compràvem controladores RAID amb discos SAS per tenir un
millor rendiment. La nostra experiència amb diverses marces i
models de controladores va ser molt negativa i finalment vam
decidir apostar per mdadm, que a més a més ens permetia moure
els discos d'un servidor a un altre sense cap tipus de problema
tot conservant el RAID, ampliar la mida del RAID en calent, etc.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀