Re: fsck amb raid1 + lvm

M'hi he trobat diverses vegades, i aquestes han pogut ser les causes en
els meus casos:

A) El revisador fsck corregeix importants errades, i potser rescata
fitxers o inodes que també tenen els seus problemes. A la següent
revisió fsck corregeix errades de les coses que han aflorat abans.

B) Alguna errada de configuració o de programari segueix donant
problemes, i subsegüents revisions els tornen a trobar i corregir.

C) La controladora de placa o del mateix disc o la memòria RAM produeix
corrupció de dades al desar-les. Amb la qual cosa fsck troba noves
incoherències al sistema de fitxers. Això podria implicar que també es
desin continguts erronis als fitxers, que fsck no corregiria.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 8/12/20 a les 11:54, Lluís Gras ha escrit: