fsck amb raid1 + lvm

Bones,

Aquest matí m'he trobat el servidoret de casa "gripat", ahir se'n va anar el corrent i aparentment quan va tornar a arrencar va tirar de journal i corregir errors en inodes i aquests coses màgiques que fa el fsck.

El cas és que he reiniciat l'equip i m'he trobat el prompt (initramfs), he fet un fsck -p /dev/mapper/gv00-arrel i aparentment s'han corregit els errors, torno a engegar i ara el sistema arrenca però en mode ro, més fsck més comprovacions amb smartctl (sense errors, 18076 hores de funcionament) i més reinicis fins que quan ja en començava a estar fins al capdamunt i després de l'enèssim fsck + reinici, la maquineta ha arrencat sense donar errors.

I la pregunta ??? ... doncs la pregunta és si algú s'hi ha trobat i perquè el fsck em diu que ja ha corregit tots els errors i quan torna a arrencar en torna a trobar en inodes diferents, etc ...