Re: (deb-cat) Intervencio externa sobre actualitzacions del Firefox

Si que tenia unattended-upgrades instal·lat i en funcionament.
Provaré si això em resol el «problema»:

$ sudo systemctl disable unattended-upgrades
$ sudo systemctl stop unattended-upgrades

(prefereixo no tenir interrupció en el què faig, i evitar el risc
d'aturar l'ordinador sense saber que s'està actualitzant quelcom)

Gràcies.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 20/11/20 a les 0:12, Alex Muntada ha escrit: