Re: (deb-cat) Intervencio externa sobre actualitzacions del Firefox

Jo diria que és impossible que el Firefox d'una debian s'actualitzi
sense que ho autoritzi un administrador, no?

Hauria de modificar fitxers pels que els usuaris normals no tenen dret
a modificar...

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Thu, 19 Nov 2020 08:51:12 +0100
Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> va escriure: