Re: (deb-cat) Intervencio externa sobre actualitzacions del Firefox

Veig que a les preferències hi ha una secció dins de «General»:
Actualitzacions del Firefox
Tot i el què es troba altra gent:
https://www.technipages.com/enable-disable-automatic-updates-in-firefox
Sembla que al ESR de Debian no hi ha possibilitat de què l'usuari
inexpert toqui això (només s'hi veu un argumentari a favor).

Aquí veig el paràmetre avançat per a controlar aquest comportament (jo
quasi en diria deslleial):
http://kb.mozillazine.org/App.update.auto

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 19/11/20 a les 9:08, Jordi ha escrit: