Re: (deb-cat) Intervencio externa sobre actualitzacions del Firefox

En el meu cas, el firefox mira si hi ha actualitzacions però només
avisa sense instalar-les. Fàcil de fer a les opcions.
A about:config he vist que hi ha browser.search.update true (false).
Es veritat que faig servir una altra versió de firefox, però pot ser et
serveixi.
Salutacions
Jordi

El dj. 19 de 11 de 2020 a les 08:51 +0100, en/na Narcis Garcia va
escriure: