Re: Adaptador de so d'alta fidelitat?

Gràcies als que m'heu contestat per diferents vies.

No es tracta d'un ordinador portàtil, però algunes recomanacions les
tindré en compte per altres escenaris:
https://www.youtube.com/watch?v=Q3ni1hoBUd8

Ja veig que generalment el problema no és la tarja o adaptador de so en
sí mateix sinó l'electricitat que alimenta cadascuna de les parts. Per
això també hi veig recomanacions d'anul·lar o canviar la presa del Terra
o, per als dispositius alimentats per USB, elaborar una derivació per
alimentar el dispositiu d'una altra banda que no sigui l'ordinador:
https://www.youtube.com/watch?v=AHIi2KmVVAM

i és clar, evitar el màxim possible els encadenaments de connectors i
adaptadors analògics entre jack, minijack, RCA, XLR, etc.

Començo a provar les propostes.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 18/11/20 a les 10:34, xabi@nodo50.org ha escrit: