Re: Sintaxi completa de iptables

Hola,

El 14/11/20 a les 19:20, Daniel ha escrit:
> Perquè vols fer servir iptables 'a pelo'?.

Tot i que no t'interessi, des del meu punt de vista, si s'ha d'aprendre
algo nou millor fer-ho 1 sola vegada d'una cosa amb futur.

No ho dic per dir, és que segons la informació que jo trobo a Debian
[1], "nftables" no és únicament el paquet recomanat per reemplaçar
"iptables", és que encara que usis "iptables" al darrera hi ha
"nftables" des de Buster (secció "Current status").

Tan a la web de Debian com a l'aptitude es suggereix la mateixa
interfase gràfica encara que jo, pel meu portàtil, la vaig trobar més
complicada que fer un fitxer de configuració (/etc/nftables.conf)
seguint la informació a la web del projecte [2].  Una vegada fet, és
qüestió de llançar l'ordre:

# systemctl enable nftables.service

Salut.

robert