Re: M'aconselleu? client git gràfic i senzill

Jo considero GitLab més lliure que GitHub per les següents raons:

1. Es pot autogestionar, és a dir, obtenir el mateix programari per a
fer-te la teva instal·lació independent.
2. El programari autogestionable és programari lliure (MIT/X11).
3. GitHub és propietat de Microsoft, corporació que camina en contra de
les llibertats tecnològiques.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 15/11/20 a les 19:47, julio ha escrit: