Re: Linux i disc NAS

Ja solucionat el problema, crec que en el meu cas no m'he de complicar
més i continuar utilitzant rsync i minidlna. El problema va ser no
netejar el disc nou i vaig arribar a pensar que un disc de NAS no es
podia ficar al PC. Finalment, i amb ajuda, el Linux ho pot tot.
Gracies

El dg. 15 de 11 de 2020 a les 00:07 +0100, en/na Alex Muntada va
escriure: