Re: Linux i disc NAS

Hola Iker

> Recordo haver fet alguna prova (BIOS detecta) però em corria
> pressa i vaig agafar un altre disc dur per seguir amb la feina.

D'acord, gràcies per aclarir-ho.

> Més tard vaig buscar informació de l'error.
> Vaig trobar s'apuntava pel fet d' haver estat part d'un RAID
> (al meu cas mdadm) quedava memòria a baix nivell(primers sectors)
> i calia fer una operació.

Això passa perquè mdadm analitza els discs per trobar si hi ha
cap RAID definit i tornar-lo a muntar. És una característica molt
útil si vols moure els discs d'un RAID a un nou servidor físic,
però si vols reutilitzar el disc pot donar problemes tret que el
netegis primer (n'hi ha prou netejant el principi, tal com s'ha
explicat en un altre fil).

Salut,
Alex

--