-----Missatge original-----

Data: Sun, 15 Nov 2020 00:12:12 +0100
Assumpte: Re: Linux i disc NAS
De: Alex Muntada <alexm@debian.org>
Hola Iker

Em recorda un cop que vaig provar de reutilitzar un disc que venia d'un RAID. Em va sorprendre i em va trencar tant, que vaig reutilitzar el del costat.
Això no ho he entès. Vols dir que et va sorprendre com de bé funcionava que vas dedicir reutilitzar-ne un altre? Segurament em despista l'ús de la paraula «trencar» perquè no sé dir si és literal. Salut i moltes gràcies, Alex -- ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀ ⣾⠁⢠⠒⠀⣿⡁ Alex Muntada <alexm@debian.org> ⢿⡄⠘⠷⠚⠋ Debian Developer 🍥 log.alexm.org ⠈⠳⣄⠀⠀⠀⠀