Re: M'aconselleu? client git gràfic i senzill

Hola Mònica,
aprofito per donar alguns detalls més sobre el vscode a Debian
perquè és un IDE que està prenent molt de protagonisme i que
té coses molt interessants com el plugin per programar en grup
(molt pràctic per als temps que corren).

> Visual Studio Code no està a Debian però tenen un repositori
> propi que te'l pots afegir i va perfecte. (Fa una mica de iuiu
> que sigui de Microsoft però té MIT License...)

http://bugs.debian.org/898259 és el bug per fer el seguiment del
paquet de vscode per a Debian però fa més d'1 any que no té cap
activitat. Tingueu en compte que empaquetar vscode és força
complex perquè moltes de les seves dependències no estan a Debian
tampoc.

http://bugs.debian.org/959941 és el bug per fer el seguiment del
paquet codium (o vscodium), que és una alternativa al vscode
sense alguns dels components (com el chromium ho és al chrome).
Però el problema de les dependències és el mateix i tampoc no ha
despertat gaire interès.

Dit això, a banda del repositori que comenta la Mònica també
podeu utilitzar flatpack o snap per instal·lar [vs]code fàcilment
sense que us calgui tenir repositoris externs, que sovint poden
complicar les actualitzacions del sistema.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀