Re: M'aconselleu? client git gràfic i senzill

Hola Àlex

> Dels clients gràfics i senzills de git, quin recomaneu? Gitg?
> El pluguin de Git de Geany? No hi ha cap editor de markdown on
> alhora pugui veure el resultat (WYSIWYG) i alhora pujar canvis
> via Git? vscode?

El vscode t'hauria de permetre fer les dues coses.

Sobre clients gràfics de git, no puc recomanar-ne cap concret
perquè jo treballo amb git des del shell. Sí que faig servir
sovint el gitg per visualitzar els canvis, sobretot si tenen
molta història. Fa temps havia utilitzat força gitk però des que
vaig configurar el git diff perquè ressalti les diferències a
nivell de línia ja no em cal.

Per altra banda, alguns companys de feina estan molt contents
amb gitkraken (la versió gratuïta abans servia per a projectes
privats però ara ja només per a projectes públics) i buscant
alternatives lliures hi surten coses interessants, a banda del
plugin del vscode que ja hem comentat:

https://alternativeto.net/software/gitkraken/?license=opensource

Salut,
Alex