Re: M'aconselleu? client git gràfic i senzill

Bones,

Ja sé que demaneu client grafic, però jo personalment prefereixo el terminal per tot el relacionat amb git. Al principi costa una mica, però amb el man i una mica de pràctica es domina aviat.
Afegint els àlies següents al ~/.gitconfig es pot veure i comprendre facilment l'històric i l'evolució de les branques (p.e. git graph):

[alias]
graph = log --graph --oneline --decorate --color
grall = log --graph --oneline --decorate --color --all

Per als usuaris de vim, combinat amb vimdiff no calen massa més eines.

Salut!

--

R. Sicart Rams