Re: M'aconselleu? client git gràfic i senzill

Em torno a respondre:

He vist que tig mira de "millorar" la sortida de git (i suposo que si
t'hi fiques, igual que s'hi t'hi capbusses amb les comandes de git,
doncs pot ser interessant).

Però no és una sol·lució gràfica (amb tot lo intuitiu i de baixa corba
d'aprenentatge que te una interfície gràfica).

Per tant mantinc la qüestió que feia al començament :-)

El ds. 14 de 11 de 2020 a les 17:18 +0100, en/na Joan Cervan i Andreu
va escriure: