Re: M'aconselleu? client git gràfic i senzill

Relacionat amb això, per si algú té un suggeriment, us exposo la meva
casuística/necessitat:

Jo no treballo en local als meus repositoris, sinó que ho faig en
remot, en diversos servidors a on tinc projectes en desenvolupament.

Llavors, m'aniria bé una eina com les que comenteu però que pugui
accedir als locals via ssh (en remot).

Coneixeu alguna eina que ho pugui fer?

Joan Cervan
calbasi.net