Re: M'aconselleu? client git gràfic i senzill

On 14/11/20 8:42, Àlex wrote:
> Bon dia, comunitat,
>
> Soc nou amb git. A partir d'ara haurè de fer unes tasques bàsiques:
> editar fitxers locals en markdown i pujar-los a Github, i pujar algún
> pdf també.
>
> Dels clients gràfics i senzills de git, quin recomaneu? Gitg? El pluguin
> de Git de Geany? No hi ha cap editor de markdown on alhora pugui veure
> el resultat (WYSIWYG) i alhora pujar canvis via Git? vscode?
>
> Treballo amb Debian Testing, escriptoris Mate i XFCE.
>
> Gracies i salutacions

Jo per veure l'estat de les coses uso gitg.

I com a interfície gràfica per fer commits i accions bàsiques, visual
studio code té una eina instal·ada per defecte que és prou còmode.
Visual Studio Code no està a Debian però tenen un repositori propi que
te'l pots afegir i va perfecte. (Fa una mica de iuiu que sigui de
Microsoft però té MIT License...)

Si uses Eclipse també té una eina per fer accions bàsiques.

Suposo que qualsevol editor una mica avançat ja porta alguna eina
d'aquestes, quasi que millor escullis quin editor t'agrada més i després
miris si té algun plugin o complement de git.

Salut!