Re: M'aconselleu? client git gràfic i senzill

2020-11-14, 08:42 (+0100); Àlex escriu:
> Soc nou amb git. A partir d'ara haurè de fer unes tasques bàsiques:
> editar fitxers locals en markdown i pujar-los a Github, i pujar algún
> pdf també.
>
> Dels clients gràfics i senzills de git, quin recomaneu? Gitg? El pluguin
> de Git de Geany? No hi ha cap editor de markdown on alhora pugui veure
> el resultat (WYSIWYG) i alhora pujar canvis via Git? vscode?

Emacs té un frontal pel git que es diu magit.  Molt fàcil d'utilitzar i
àgil.  Pots utilitzar el mode text per escriure Markdown, juntament amb
el mode grip per visualitzar el resultat en un navegador web.  A Youtube
hi ha videos de demostració.