Re: Linux i disc NAS

On Fri, Nov 13, 2020 at 03:33:31PM +0100, Jordi wrote:
> Bones de nou. Al final ho estic aconseguint gracies a la vostra ajuda.
> El que he fet, per no remenar massa, he ficat el disc en una "carcasa"
> externa usb i li he passat "sudo dd if=/dev/zero of=/dev/sde bs=1M
> count=1" amb això ja he pogut crear la taula de particions i ara estic
> bolcant les dades, la qual cosa trigarà unes hores. Per després suposo
> i espero que ja el podré instal·lar definitivament al pc sense que doni
> cap problema.

Potser arribo tard, però igualment escric per confirmar que jo tinc
discos d'aquests en una Debian (OpenMediaVault per ser més exactes)
formant un RAID i cap problema més enllà dels propis del pas del
temps.
Això sí, la partició d'arrencada està en un altre disc, però realment
no crec que sigui un impediment tenir-lo als WD.