Re: Linux i disc NAS

Bones de nou. Al final ho estic aconseguint gracies a la vostra ajuda.
El que he fet, per no remenar massa, he ficat el disc en una "carcasa"
externa usb i li he passat "sudo dd if=/dev/zero of=/dev/sde bs=1M
count=1" amb això ja he pogut crear la taula de particions i ara estic
bolcant les dades, la qual cosa trigarà unes hores. Per després suposo
i espero que ja el podré instal·lar definitivament al pc sense que doni
cap problema.

Gracies

El dv. 13 de 11 de 2020 a les 10:43 +0100, en/na Jordi va escriure: