Re: Fem una BSF telemàtica?

Hola Àlex

> quan miro la llista actual de bugs, la veritat és que no em
> veig capaç de solucionar-ne cap dels pendents. Però sempre
> vàries persones pensen més que una, i molts ulls veuen més
> que dos.
>
> https://udd.debian.org/bugs/?release=bullseye_and_sid&merged=ign&rtbullseye-will-remove=ign&rtbullseye-can-defer=ign&autoremovals=ign&deferred=ign&fnewer=ign&fnewerval=30&rc=1&cpopcon=1&chints=1&ctags=1&cclaimed=1&cdeferred=1&caffected=1&crttags=1&sortby=last_modified&sorto=asc&#results

Jo també he repassat la llista i alguns intimiden un mica, cosa
que em passa sovint quan m'enfronto a problemes desconeguts per
mi (és el que s'anomena la síndrome de l'impostor).

L'etiqueta «newcomer» s'utilitza per a identificar els bugs que
són prou fàcils per als principiants però malauradament no n'hi
cap que sigui a la llista dels crítics per a Debian 11. Teniu
més detalls sobre l'etiqueta a la wiki:

https://wiki.debian.org/BTS/NewcomerTag

Crec que alguns dels «ftbfs with GCC-10» poden ser assequibles,
sobretot si els autors originals han publicat una nova versió
corregida, però cal mirar-los cas per cas.

Intentaré estar a la reunió virtual del 12 de desembre i podem
mirar de repassar plegats la llista dels bugs pendents.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀