Re: Fem una BSF telemàtica?

On Mon, Nov 09, 2020 at 10:12:09PM +0100, Àlex wrote:
> El 9/11/20 a les 0:46, Adrià ha escrit:

> La veritat és que encara no tinc una proposta.

T'apuntes al dia 12 de desembre? La veritat és que manquen activitats
i aquesta sembla feta a mida per a l'ocasió.
I si no et va bé la data, proposa'n una, vinga :-)

> Fa anys, quan es congelaba Debian 9 (-ó 8, no recordo-), a un local del
> barri de Gràcia vam fer una trobada on Mònica Ramírez ens va fer un
> taller de bugs a Debian. I després no recordo si vam fer una BSP.

Ho recordo perfectament perquè vaig estar a punt d'anar-hi però al
final no vaig poder. Fa no massa vaig trobar les diapositives però
clar, sense anar acompanyades d'una explicació no són el mateix.

> [...]
> Mate i XFCE, i quan he trobat petits bugs a testing els he reportat, de
> vegades amb la solució. Però quan miro la llista actual de bugs, la
> veritat és que no em veig capaç de solucionar-ne cap dels pendents. Però
> sempre vàries persones pensen més que una, i molts ulls veuen més que dos.
>
> https://udd.debian.org/bugs/?release=bullseye_and_sid&merged=ign&rtbullseye-will-remove=ign&rtbullseye-can-defer=ign&autoremovals=ign&deferred=ign&fnewer=ign&fnewerval=30&rc=1&cpopcon=1&chints=1&ctags=1&cclaimed=1&cdeferred=1&caffected=1&crttags=1&sortby=last_modified&sorto=asc&#results

Havent fet una recerca ràpida seguint l'enllaç i ordenant els bugs per
popcon, n'he trobat un que a priori sembla fàcil de resoldre [0];
potser n'hi ha més de semblants.

A veure si formalitzes d'una manera o d'una altra la proposta i surt
algú amb temps/ganes/coneixement/experiència que vulgui apuntar-s'hi
;-)

[0] https://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=957642 - Agafa
amb pinces que és fàcil de resoldre: ho he dit sense mirar-m'ho massa
en detall.