Re: Fem una BSF telemàtica?

On Sun, Nov 08, 2020 at 09:58:25PM +0100, Àlex wrote:
> Benvolguts/des
>
> aviat començarà el procés de congelació de Debian 11.
>
> Aquest any amb el covid serà difícil allotjar una Bug Squashing Party,
> però podem mirar de muntar una jornada telemàtica. Ens veiem amb cor?
>
> Salutacions
>

>     Àlex

Hola Àlex!

El 12 de desembre farem una trobada [0]: creus que podríem fer la BSP
al mateix dia? Si és així només cal que l'hi afegeixis. Tot i així, no
sé si seria massa just quant a temps.

La meva percepció d'una BSP a aquestes alçades (a punt de tancar la
release) és que és complicada en el sentit que els bugs que queden
són els difícils de resoldre, però com que tampoc he participat a cap,
senzillament no ho sé.

Podries explicar una mica més en detall la teva proposta? Em refereixo
a requisits, expectatives, etc.

Personalment, tant si es fes el mateix dia com si no, mentre jo em
vegi capaç de col·laborar-hi, m'hi agradaria participar.

[0] https://wiki.debian.org/LocalGroups/DebianCat/2020TrobadaRemotaTardor