Re: Renovació del certificat SSO

Hola Joan,

> Sóc el mantenidor del paquet lwip https://tracker.debian.org/pkg/lwip
>
> El meu certificat per al SSO ha expirat, i se suposa que hauria
> de poder renovar-lo des de https://sso.debian.org/ però he
> oblidat la contrasenya :(

Si no recordes l'antiga contrasenya d'alioth em temo molt que no
podràs tornar a obtenir un certificat. El que pots provar és a
fer un reset de contrasenya directament al tracker.debian.org:

https://tracker.debian.org/accounts/+forgot-password/

Si no et funciona aleshores jo provaria a registrar un nou
compte:

https://tracker.debian.org/accounts/register/

L'antic servei de certificats del sso.debian.org ara només està
disponible per als desenvolupadors oficials i segurament acabarà
desapareixent a mesura que es vagi implantant l'autenticació via
salsa.debian.org. Sembla que al tracker encara no està integrada.

Si amb tot això encara no te'n surts, pots provar a demanar ajuda
obrint un bug:

https://salsa.debian.org/qa/distro-tracker/issues

Salut,
Alex