Re: [caliu-info] gafamades pel dia de la llibertat del programari???

El 28 de setembre de 2020 1:35:35 CEST, papapep <papapep@gmx.com> ha escrit:

>Crec que la jovenalla deu entendre prou clar què volem dir amb
>"presentació". Pensa que el nostre odiat i mai suficientment denostat
>PauerPoin ho anomena així, i penso que va segrestar fa temps el sentit
>de la paraula en el seu benefici, com van fer Danone i Cacaolat en la
>seva època en els seus respectius sectors:
>
>https://ca.wikipedia.org/wiki/Programa_de_presentacions
>
>Fins i tot l'Impress les anomena així...
>
>Salut.

Collonades XD

Moltes "presentacions" penjades a les xarxes són completament inservibles sense el "presentador" que les explica i que, per tant, n'és part indestriable.

Per tant, ja entenc el que vols dir però només t'ho compro en un 50% com a molt.

Però matem-ho. Em dec haver llevat amb ganes de polemitzar i reivindicar el paper del docent, però ara ja estic força aclaparat.

Orestes.

--
Enviat des del meu dispositiu Android amb el K-9 Mail. Disculpeu la brevetat.