Re: [TEMA-APART] gafamades pel dia de la llibertat del programari???

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 28/9/20 a les 1:35, papapep ha escrit:
> El 27 de setembre de 2020 21.24.29 CEST, Orestes Mas
> <orestes@riseup.net> ha escrit:
>

>     El 27/9/20 a les 16:01, papapep ha escrit:

>     Tens tota la raó XD.
>
>     Ara hi pensava, però: No es pot dir "presentació" perquè un % molt
>     important de la presentació (en tots els aspectes) eres tu, Pep.
>     Tampoc no li escau «diapositives» (malgrat que és com ho diuen els
>     programes d'ofimàtica) pels mateixos motius.
>
>     Renoi, costa de trobar-li un nom adient a la cosa, no et sembla? El
>     teu comentari m'ha fet venir una basarda sobtada: al web de
> [...]

Aquest terme lliga amb la «presentació de diapositives».
Pot ser també que si hom les considera transparents, només se les miri a
través i no pas el què porten escrit :D