Re: [caliu-info] gafamades pel dia de la llibertat del programari???

El 27/9/20 a les 16:01, papapep ha escrit:
El 27 de setembre de 2020 10.34.55 CEST, Orestes Mas <orestes@riseup.net> ha escrit:

El 26 de setembre de 2020 9:07:18 CEST, SerGi <selodeame@gmail.com> ha escrit:
Bones, Pregunto: s'ha penjat la videoconferència del dia del programari lliure en alguna plataforma? Ho dic per veure-la, doncs no vaig poder-hi assistir quan tocava. Gràcies *Salut,* *SerGi*
Bon dia, Desconec si s'ha penjat però sospito que no, per qüestions de privadesa, atès que algú ja va expressar prèviament preocupació en aquest sentit i ningú no va demanar consentiment als assistents per fer la gravació. El que sí que hi ha penjades de moment són les transparències de la primera xerrada: https://caliu.cat/blog/2020/06/19/dlp2020/ Cordialment, Orestes.

No, no es va enregistrar, com a minim la meva xerrada.

PD: El fet d'anomenar "transparencia" a una presentació en format PDF denota "l'experiència vital" de l'emissor de la paraula... (i evidentment de tothom qui entengui a què fa referència) :D

Salut.

Tens tota la raó XD.

Ara hi pensava, però: No es pot dir "presentació" perquè un % molt important de la presentació (en tots els aspectes) eres tu, Pep. Tampoc no li escau «diapositives» (malgrat que és com ho diuen els programes d'ofimàtica) pels mateixos motius.

Renoi, costa de trobar-li un nom adient a la cosa, no et sembla? El teu comentari m'ha fet venir una basarda sobtada: al web de l'assignatura hi tinc penjades un munt de «transparències» i em demano si els meus estudiants entenen que se les han de mirar perquè contenen informació rellevant. Ja m'has deixat mal cos per la resta del dia :-)

Orestes.