Re: [caliu-info] gafamades pel dia de la llibertat del programari???

El 26 de setembre de 2020 9:07:18 CEST, SerGi <selodeame@gmail.com> ha escrit:
>Bones,
>
>Pregunto: s'ha penjat la videoconferència del dia del programari lliure
>en
>alguna plataforma? Ho dic per veure-la, doncs no vaig poder-hi assistir
>quan tocava.
>Gràcies
>
>*Salut,*
>
>*SerGi*

Bon dia,

Desconec si s'ha penjat però sospito que no, per qüestions de privadesa, atès que algú ja va expressar prèviament preocupació en aquest sentit i ningú no va demanar consentiment als assistents per fer la gravació.

El que sí que hi ha penjades de moment  són les transparències de la primera xerrada:
https://caliu.cat/blog/2020/06/19/dlp2020/

Cordialment,
Orestes.

--
Enviat des del meu dispositiu Android amb el K-9 Mail. Disculpeu la brevetat.