Re: [caliu-info] gafamades pel dia de la llibertat del programari???

On 17/9/20 20:16, Moises wrote:
Hola a tothom

Sembla que volent registrar l'esdeveniment al meu calendari personal he fet alguna cosa malament, deixant algunes persones de la llista incòmodes o dirèctament emprenyades, i a Caliu en una mala posició.

Més enllà d'entrar en la discussió (interessant, per cert), vull demanar disculpes per la meva torpesa. Si algú sap com, estaré encantat de mirar d'arreglar-ho en la mesura de les meves possibilitats

Salutacions i, si tot va bé, fins dissabte

No home nooooo! Si ja hem fet les paus ;) I fins i tot s'està coent un esdeveniment matinal complementari!!! Des de la Fedicat i si eXO s'apunta, ens animem a coordinar un debatillo matinal: de 11h a 13h, "Comunicació i Activisme". Més info a: https://agora.fedi.cat/t/dia-de-la-llibertat-del-programari-2020/43 Ens ajudem amb la difusió i llestos. Totdon i tothom inclòs! Ara us menciono per la fedi, CALIU :)

Pedro: si no hem de gravar (obrim pad i fem apunts i llestos) potser podem tirar del jitsi? En Chris diu que et dona un cop de mà en la part tècnica si ho necessites. Escriu-li! O millor, registra't a l'àgora ;) https://agora.fedi.cat/ i menciona'l contestant al fil del DLP2020

Només faltaria saber l'enĺlaç que decidiu per trobar-nos a les 11h de dissabte i actualitzem el fil de l'àgora :)

Saluts i bon DLP a totes i tots!,

rita

Missatge de Aniol Marti <amarti@caliu.cat> del dia dj., 17 de set. 2020 a les 11:32:
On 9/16/20 8:56 PM, Narcis Garcia wrote:
> Hola Alex,
>
> Em sap greu dir-t'ho així i espero que no t'ho prenguis malament, però
> veig un gran treball en desenvolupar excuses sobre l'organització que
> quelcom que ni tan sols requereix implementació.
> Més treball del què caldria per a rectificar, que sempre costa.
>
> Salut.

Hola Narcís,

Si tens alguna queixa o suggeriment sobre l'organització et demanaria
que sisplau l'adrecis a junta@caliu.cat. Disparar a una llista que no és
la de l'organització em sembla una manera poc eficient d'aconseguir que
es canviïn les coses.

Salut!
Aniol