Re: [caliu-info] gafamades pel dia de la llibertat del programari???

Hola Narcis,

> Em sap greu dir-t'ho així i espero que no t'ho prenguis
> malament, però veig un gran treball en desenvolupar excuses
> sobre l'organització que quelcom que ni tan sols requereix
> implementació.

Crec que ja ho havia dit però vull que quedi clar que jo no
formo part de l'organització del DLP. Només he provat de
posar-me al seu lloc i empatitzar-hi basant-me en la meva
experiència com a organitzador d'altres esdeveniments.

> Més treball del què caldria per a rectificar, que sempre costa.

L'esforç que suposa el que demaneu l'ha de valorar l'organització
i si no us agrada la decisió que prenen podeu queixar-vos-en però
també l'heu de respectar. Qui fa la feina decideix, com a Debian.
Pots discrepar, però des del respecte.

Salut,
Alex

--