Re: gafamades pel dia de la llibertat del programari???

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 16/9/20 a les 11:34, Alex Muntada ha escrit:
> Hola Narcis,

> Si la teva resposta va dirigida a determinar on està el límit,
> t'he de dir que no m'ajuda gaire. M'interessa saber com s'han de
> valorar casos concrets de proveïdors sense tenir detalls de com
> funcionen internament els seus serveis.
>
> Jo utilitzo serveis de dades (correu i DNS principalment) amb
> proveïdors força diversos i no puc dir que cap d'ells utilitzi
> exclusivament programari lliure. De fet, si volgués triar-ne un
> que compleixi aquest requisit no sabria pas com trobar-lo ara
> mateix. No he vist que sigui quelcom que els proveïdors expliquin
> [...]

Hola Alex,

Ja t'han posat exemples de proveïdors coherents.
No tot és blanc o negre, però a aquestes alçades de desenvolupament i
implementació, és prou fàcil posar el llistó amunt fins al 100%

Jo també he vist utilitzar eines contradictòries per a expressar allò de
les eines, i això afecta molta gent i molts camps. Això no invalida el
missatge que donen, però és símptoma de la misèria educativa i cultural
que ens envolta.

Encara recordo que fa 20 anys venien l'Opel Corsa ecològic (eco-tec en
deien) perquè el motor de gasolina anava amb 3 cilindres en comptes de 4