Re: gafamades pel dia de la llibertat del programari???

El Wed, Sep 16, 2020 at 11:34:17AM +0200, Alex Muntada deia:

> Jo utilitzo serveis de dades (correu i DNS principalment) amb
> proveïdors força diversos i no puc dir que cap d'ells utilitzi
> exclusivament programari lliure. De fet, si volgués triar-ne un
> que compleixi aquest requisit no sabria pas com trobar-lo ara
> mateix. No he vist que sigui quelcom que els proveïdors expliquin
> públicament.

Ni idea, heu mirat https://vikings.net ? Jo no l'he fet servir. Diuen
que fan servir programari lliure 100% i energia renovable, però no he
vist exactament quines ofertes de hosting fan. Potser ja no ho fan o
potser cal posar-s'hi en contacte per saber-ho.