Re: gafamades pel dia de la llibertat del programari???

El programari lliure no és només el nom: És un concepte relacionat amb
la llibertat. La llibertat implica respecte, responsabilitat.
Així doncs, jo crec que la exclusió ha d'anar cap a tots els proveïdors
que no respecten la llibertat (incloent dret a la privacitat) dels i les
usuàries.

Per posar un exemple, alguns dels serveis de videoconferència on he
contribuït tècnicament, s'han configurat expressament per a què el
servidor no gravi ni faciliti el fet de gravar.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 15/9/20 a les 16:18, Alex Muntada ha escrit: